vineri, 20 august 2010

Fragment

M-am trezit în Această Dimineaţă şi-am strigat cu voce tare: Cu ce sens? Cu ce scop? pur şi simplu De ce? De ce să spun un complicat, trădător şi inutil Da, când pot spune un simplu Nu... Şi de fapt ce importanţă ar mai avea un Da într-o lume care refuză sistematic să-şi revizuiască amintirile proprii? Vreau să descopăr un sens nou, care să mă fascineze, să mă facă să visez din nou ceea ce nimeni nu cutează încă să viseze, vreau ceva NOU, să fie acelaşi, dar cu alt sens..., mai convingător.

P.S. Fragment dintr-o scrisoare de dragoste scrisă acum 10 ani, pe care atunci, în cele din urmă, am hotărât să nu o expediez destinatarei..., descoperită recent, între fişe şi amintiri.

Un comentariu:

Anonim spunea...

Pentru ca nu suntem lasi,.... pentru ca ni s-a spus: "Indrazniti, eu am biruit lumea!", ....pentru ca tu nu mai esti acelasi de acum 10 ani.
Fara DA-uri, viata este doar o continua fuga de noi insine, de ceilalti si de Dumnezeu!