miercuri, 3 septembrie 2008

Epifanie

Epifanie. Epifanie înseamnă vedere, descoperire, revelaţie, arătare.

Ce îmi propun? Ce îmi promit? Îmi propun, de fapt promit să fac din acest blog o pagină de lecturat în care cineva obosit de prea multe întrebări şi răspunsuri să (re)găsească lumea în care eu cred. Lumea pe care o văd în mijlocul meu. Lumea în care încerc să trăiesc, lumea pe care încerc, în cele din urmă, să o înţeleg. Ce are această lume specială ''a mea''? Lumină, întuneric, viaţă, moarte, bucurie, suferinţă, şi încă chiar, un dram de normalitate, de firesc. Se numeşte lumea epifanie...


Scriu de fapt pentru că am nevoie de o astfel de mărturie. Scriu şi pentru ceilalţi, dar scriu în primul rând pentru sufletul meu.

Nu voi scrie des, pentru că lumea mea nu se arată atât de des, dar când voi scrie, voi scrie despre minunile şi despre neminunile din viaţa mea.

2 comentarii:

Cas spunea...

asa cum anticipam :) chiar ma bucur, welcome! ...

Anonim spunea...

mdaa .... gandurile asternute aici mi-au furat cuvintele mele ... incerc sa formulez ceva si imi este destul de greu...